Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ


Το κρανίο σερβίρει όλες τις γεύσεις. Υπάρχει μιά γεύση όμως που μου αρέσει περισσότερο και την δημιουργώ συνέχεια. Είναι αυτή που αγγίζετε με την γλώσσα του μυαλού σας στα 11 τελευταία συμπόσια που έχω οργανώσει για εσάς. Πολύ σκληρή γεύση, καλομαγειρεμένη είπαν οι φίλοι μου αλλά πολύ ανατρεπτική και προκλητική. Προκαλεί το κατεστημένο της ήπιας τροφής και του γρήγορου φαγητού που σερβίρετε απλόχερα σε όλο τον κόσμο. Συναντηθήκαμε στην γνωστή καφετέρια "Ο" για να τα πούμε όπως σχεδόν κάθε απόγευμα . Πιστεύουν ότι θα έχω πρόβλημα με τις Αρχές της Μαγειρικής που επιμελούνται όλα τα συμπόσια και τις τροφές του μυαλού. Ίσως καταλήξω σε μία απομονωμένη περιοχή με συγκεκριμένη δομή και για μεγάλο χρονικό διάστημα, μου είπαν χαριτολογώντας. Επίσης μου ανάφεραν ότι τα συμπόσιά μου έχουν μεγάλη ποσότητα και θα έπρεπε να τα σερβίρω σε 2 δόσεις. Τους εκτιμώ μα δεν μπορώ να γίνω αυτό που επιθυμούν. Εύχομαι να καταλάβουν ότι η τροφή που παράγει ο καθένας μας έχει την γεύση του δημιουργού της και την δυναμική του. Αν αλλοιώσω την γεύση ή την σύσταση της δεν θα είμαι πλέον ο δημιουργός της, αλλά αυτός που απλά την μεταφέρει και την σερβίρει στο τραπέζι του μυαλού σας. Αγαπώ αυτό που κάνω. Μου αρέσει να τρέφω το μυαλό σας και θα προσπάθω πάντα να το κάνω καλύτερα από την προηγούμενη φορά αλλά, μαγειρεύω και σερβίρω αυτά που με εμπνέουν περισσότερο. Και αυτά είναι: Το Ψέμα, Η Αδικία, Η Δυστυχία, Η Ψυχή, Το Όνειρο, Ο Νόμος, Το Πάθος, Ο Έρωτας, Η Δικαιοσύνη, Η Τιμή, Η Ελευθερία, Η Αξιοπρέπεια, Ο Φθόνος, Η Ζωή, Ο Θάνατος και Η Αλήθεια. Σας Ευχαριστώ πολύ Φίλοι μου ΜιΛαΧ. Όπως βλέπετε έχει μιά πιό γλυκιά γεύση το σημερινό γεύμα που σας σερβίρω και είναι σε μικρή ποσότητα για να μην κουράζω το πολύτιμο κρανίο σας και τα κοφτερά δόντια της κρίσης σας.

ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: